Neem beheer oor u Bemarking en Verkope

Neem beheer oor u bemarking en verkope


Ek kan nie die aantal kere wat mense vir my gesê het “Bemarking werk nie” vertel nie. My eerste antwoord is gewoonlik: “Hoe kan ek jou bemarking en verkope meet?” waarop die antwoord normaalweg is: “Nee, ons meet dit nie, kan ‘n mens dit meet?


Daar is goeie nuus, bemarking en verkope kan met die regte besigheids prosesse en stelsels gemeet word.


Meeting van bemarking

Die formule om bemarking te meet, is eintlik maklik:


Bemarkingsbesteding gedeel deur kliënte verkry deur die bemarkingspogings = Bemarkingskoste per kliënt of Kliëntverkrygingskoste (KVK).


Voorbeeld: R50 000/10 = R5000

Dit het dus R5000 gekos om 'n klient deur die bemarkingsproses te kry.


Meeting van verkope

Ook 'n maklike berekening:


Potensiële klante (leidrade) wat in die stelsel ingekom het gedeel deur die wat kliënte geword het = persentasie verkope omskakeling


Voorbeeld: 100/10 = 10% omsetkoers van verkope

Dus word 'n kliënt vir elke 10 leidrade wat in die stelsel ingegaan is, 'n klient.



Waarom is dit moeilik om te meet?

Die kort antwoord is onvoldoende besigheids prosesse en -stelsels.


Hier is 'n voorbeeld van die mees basiese bemarkings- en verkoopproses.



Maklik, is dit nie? Maar waarom sukkel ondernemings om hierdie proses reg te kry? Laat ek 'n voorbeeld gebruik van 'n projek wat ons sopas voltooi het.


Ons het die voorreg gehad om al die besigheidstelsels vir 'n hotel / spa / trou-lokaal / restaurant te implementeer. Ons het al die normale stelsels, spa-bestuur, hotelbestuur, POS, boekhouding, webwerf, aanlyn reisagente, ens. geïmplementeer, en die navrae het begin instroom.


Dit is toe dat ek die volgende gesprek tussen twee van die bestuurders gehoor het. “Het u Jolene Nel opgevolg oor haar troulokaal versoek, sy 'n week gelede ons aanlyn “calculator” vir troues ingevul?”. Die antwoord van die ander bestuurder: “Ek dink so, ek moet net my e-posse kontroleer, ek is nie seker nie, ek dink so, sal vir jou kyk as ek weer by my kantoor uitkom.'


Dit is waar potensiële kliënte (Leidrade) deur die krake val, tussen stap 2 en stap 3 van die basiese bemarkings- en verkoopproses.



Waarom?, weens die gebrek aan 'n geïntegreerde CRM-stelsel wat deur almal in die onderneming gebruik word.


Wat is 'n geïntegreerde CRM-stelsel?

CRM (klanteverhoudingebestuur) is 'n tegnologie om al u onderneming se verhoudings en interaksies met kliënte en potensiële kliënte te bestuur. ... As mense oor CRM praat, verwys hulle gewoonlik na 'n CRM-stelsel, 'n instrument wat help met kontakbestuur, verkoopsbestuur, produktiwiteit en meer.


Weereens, nie “rocket science” nie, maar waarom werk CRM nie vir besighede nie? Daar is twee hoofredes:


  1. Besighede het nie 'n CRM-stelsel in plek nie.

  2. As hulle wel 'n CRM in plek het, gebruik die mense dit nie.

Dit bring die volgende vraag, waarom gebruik mense nie die CRM-stelsels as daar een in plek is nie, dit kom neer op een of meer van drie redes:


  1. Die geïmplementeerde CRM-stelsel is nie gebruikersvriendelik nie en is omslagtig om te gebruik

  2. Werknemers het nie die dissipline om die stelsel te gebruik nie

  3. Werknemers beskerm hul werk deur inligting oor huidige en potensiële kliënte te weerhou wat hulle onmisbaar maak.

Kom ons neem aan dat 'n besigheid 'n gebruikersvriendelike geïntegreerde CRM-stelsel implementeer wat deur almal in die onderneming gebruik word.


Die volgende is 'n senario van 'n goed geïmplementeer geïntegreerde CRM stelsel


  • Alle potensiële kliënte (Leidrade) sal in die geïntegreerde CRM vasgelê word

  • 'n Potensiële klient sal outomaties aan 'n verkoopsman of span toegewys word wanneer hy die stelsel binnekom

  • 'n Opvolg kennisgewing sal na 'n voorafbepaalde tyd geaktiveer word as die potensiële kliënt nie opgedateer word met 'n nota oor 'n kontak van 'n verkoopspersoon nie

  • Elke potensiële klient sou in een van 'n paar voorafbepaalde fases verkeer, bv. Lei stadium of geleentheid stadium of voorlegging stadium of wen / verlore stadium, ens.

  • Die verwagte potensiële inkomste en die waarskynlikheid dat dit sal realiseer, word per stadium en per potensiële klient bereken.

  • Elke kontak met die potensiële klient sal in die geïntegreerde CRM-stelsel opgeteken word

  • Opvolg aktiwiteite kan op elke potensiële klient geskep word en as take toegewys word

  • Elke werknemer met die toepaslike toegangsregte kan 'n volledige beeld kry van elke potensiële klantaktiwiteite en data in die geïntegreerde CRM

  • Dit is maklik toeganklik om verslag te doen oor KPI's soos omset persentasies vir verkope, potensiële toegangspunte vir kliënte, ens


Ten slotte, 'n onderneming sal beheer hê oor die bemarkings- en verkoopproses.


Praat met ons vir 'n demonstrasie op 'n geïntegreerde CRM.

Take control of your Marketing and Sales